Plângeri și reclamații
Confederația Caritas România susține anumite valori și standarde ridicate de conduită organizațională, profesională și personală, care sunt prezentate în Codul de etică, Codul de conduită și Politica de salgardare a copiilor și adulților vulnerabili.
Recunoaștem că uneori valorile și angajamentele noastre ar putea să nu fie respectate la nivelul așteptat. În acest caz, dorim să fim informați și puteți depune o plângere pentru a raporta încălcările Codului de etică sau ale Codului de conduită sau orice alte nereguli.
Orice informație împărtășită o vom folosi pentru a încerca să corectăm lucrurile, să ne îmbunătățim calitatea și să ne ajute să devenim mai eficienți.
Reclamațiile referitoare la personal, voluntari, conducere, parteneri sau finanțatori ai organizațiilor noastre membre ar trebui depuse direct la organizația membră în cauză. Pentru detaliile lor de contact, vă rugăm să consultați paginile membrilor.
Dacă aveți reclamații sau alte comentarii cu privire la comportamentul personalului Confederației Caritas România, voluntarilor, conducerii, pertenerilor sau finanțatorilor, vă rugăm să contactați responsabilul nostru pentru tratarea reclamațiilor la adresa:
Adresa poștală:
Confederația Caritas România
Str. Washington nr. 39
011796 București
Vom urmări și analiza toate reclamațiile pe care le primim le și vom acționa după caz.
Toate reclamațiile vor fi tratate cu cea mai strictă confidențialitate.
Concerns and complaints
Confederatia Caritas Romania upholds certain values and high standards of organisational, professional and personal conduct, which are outlined in the Code of Ethic and Code of Conduct and our safeguarding policy
We recognise that sometimes our values and commitments might not be upheld to the standard expected. If this is the case, we want to be informed and you can file a complaint in order to report breaches of the Code of Ethics or the Code of Conduct, or any other irregularities.
We will use any information shared to try to put things right, improve our quality, and to help us to become more effective.
Complaints concerning staff, interns, volunteers, governance, associates or suppliers of our member organisations should be filed directly with the concerned member organisation. For their contact details, please refer to the member pages.
If you have any concern, complaint or other comments about the behaviour of Caritas Romania staff, interns, volunteers, governance, associates or suppliers, please contact our Complaints Handling Officer:
Adresa poștala:
Confederația Caritas România
Str. Washington nr. 39
011796 București
Romania
We will acknowledge all complaints we receive, and follow up and act on them as appropriate.
All complaints will be dealt with the strictest confidentiality.